Şirketlerde sosyal sorumluluk ve Türkiye pratiği...
Şirketlerin tek sorumlulukları kâr etmek midir? Açgözlülük ve aşırı 
rekabetçilik gibi davranışları bireysel yaşantımızda ayıplarken 
nasıl oluyor da kurumsal yaşantımızda benimsiyoruz? İş dünyası 
sürdürülebilir kalkınma için bir sorun kaynağı mı yoksa çözüm ortağı 
mıdır? 
Kurumsal (sosyal) sorumluluk, toplumun iş dünyasına yönelik 
beklentilerini ifade eden oldukça geniş kapsamlı bir kavramdır. 
Bir şirketin üstlenmesi gereken ekonomik, toplumsal ve çevresel 
sorumlulukları ele alır. 
Bu kitapta, kurumsal sorumluluk kavramı tarihsel, akademik ve 
uygulamaya dönük tüm boyutlarıyla yer almaktadır. Yalnızca kurumsal 
sorumluluk uygulamaları değil, aynı zamanda iş dünyası ve toplum 
ilişkisi tarihsel ve kuramsal (teorik) bir yaklaşımla değerlendirilmektedir. 
İş dünyası ve toplum arasındaki etkileşim kaçınılmaz olarak kültürel 
değerlerle de ilişkili olduğu için kültürel farklılıkların kurumsal 
sorumluluk üzerindeki etkisi önemlidir. Bu nedenle kitap, kurumsal 
sorumluluk konusunda Türkiye’de kaydedilen yapısal gelişmeleri de 
incelemekte ve Türkiye’nin kurumsal sorumlulukla ilgili tarihsel-kültürel 
özelliklerini ele almaktadır. Böylece kurumsal sorumluluk kavramı 
hakkında yapılan yayınlar arasında Türkiye pratiğine odaklı olmasıyla 
da öne çıkmaktadır.
Ürün Adı: Kurumsal Sorumluluk
Ürün Kodu: 9789751422064
Yazar: Berkay Orhaner
Basım Yılı: 2025
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 200
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Çevirmen: